Friday 20 May 2011

story saya hari ini (",)

 hari neh birthday aku. bangun awal skit drpd biasa. pukul 7.30 pagi. then mama ajak temankan dia gi pasar. alaa dekat je dgn umah. then, smpai dkt pasar tuh mama pon pilih la ape yg dia nak beli based on wht dia nak masak hari neh utk lunch nt. aku pon follow je laa. hehe

dkt pasar tuh takdela ramai sgt org, sbb da lambat kan ? selalu org gi pasar pagi pagi buta. haha. tetiba mama tegur sorang budak kecik neh. pompuan. nma ap ntah. FAZLINA kot. comel sangat. umur dlm lingkungan 2 ke 3 tahun. geram aku. rasa mcm nak je bwk budak tuh blk umah. hehe. tuh sebenarnye anak sorang makcik neh, kira kawan mama jugak lah. aku pon tak knl. aku neh kalo ddok umah bukannye kua pon. so mmg ak tak brapa nk knl org. memerap je kat umah. smpai jiran aku sndr pon taktawu yg aku ad kt umah tgh cuti sem. betapa aku menghayati nimatnye ddok dlm umah neh. haha.

then dah beli smue barang barang mentah tuh, kitorg pon singgah la dkt satu stall neh. mama beli nasik lemak dgn kuih. aku lapar, aku mintak mama belikan tuh. hehe. ( macamla kat umah takde mkanan ). haha. then kitorg pon blk umah.

sorry guys takde gambar yg aku snap. ( tak pandai sgt nk snap gmbr neh ) hehe.

malam semalam pulak, kitorg satu family kuar. gi beli barang barang utk adik aku yg second tuh. dia da nk masok U sabtu neh. aku neh kate je ikot, tp tak sah kalo aku tak tumpang sama membeli. haha. nak tawu aku beli ape ? aku beli bnde alah neh.


selipar. hehe.

alahh murah jerk. pantang jumpa selipar smua aku nak. kalo ikotkan sbenarnye dah melambak lambak selipar kt umah aku neh. jenis yg sma jugak. tebal tebal. almaklumlah, aku kan kurang inci. huhu.

hmm, itu lahh serba sedikit ttg pergerakan aku dua tiga hari neh. skg neh agak busy siapkan barang barang kperluan utk adk aku yg nak gi further studies tuh. dia tuh budak laki, bukan reti sgt pon nak buat sndr. akak dia jgak laa.. haha. 

oopss ! sebelum terlupa, neh rupa my beloved lappy skg. da brtukar wajah. hehe.


alahh pasangkan skin je pon. tu pon aku bertungkus lumus ukur, potong and tampalkan dia dgn my bestie FARAH NURSHAHIRA. penat taw, asyik tak sama je. huhu.






aku main tampal je macam main tampal tampal plaster tuh. haha. kelakar pon ada. tp saje je, nk hburkan hati sndr. 

okaylahh tu je kot. da taktawu and da tak reti da nak tulis. ehh ehh ! menaippp.. hehe

salam, bubyyyeeeee :))



No comments:

Post a Comment