Monday 16 May 2011

first sem result !

firstly, salam to all ~

hari neh hari isnin brsamaan dgn 16 mei 2011. hari yg brmakna buat mereka yg bgelar GURU included my cousin PUTERI SHAFARIZA and my dad as a staff dkt skolah jgak. heee. disamping tu jgak, hari yg sama.. hermmmm. ade satu lg event yg tak dpt dielakkan. iaitu hari dimana result final exam kuar ! mmg mnggelabah gila tak sng duduk aku dbuatnye.

hermmm, alhamdulilah. smuanya baik baik je. result aku ? hehe. boleh laa. sekadar cukup cukup makan. takde failed so takde la repeat or carry kn ? kalo tnye bape pointernye.. cukupla kalo aku ckp cukup cukup makan. haha. boleh la. 3 pointer something tp tak byk la. skit je. syukur alhamdulilah.

sbenarnye risau la jugak sbb aku neh byk sgt main. study pon last mnute jerk. then mula la gi exam hall dgn muka seposen ( da tak ready ). haha. spe sruh kn ? padan la muka. gatai !! huhu.

ade satu paper neh ak study mcm ape je. aku bca pon mcm sepintas lalu je. masa jawab lak mcm tak confident dgn jawapan aku. tp alhamdulilah, subjek tu aku dpt gred A. and utk subjek yg aku study bagai nk rak, semalaman tak tdo mngahafal itu ini smpai nk pecah kpala otak, dpt gred rendah. ( mksudnye bukan gred A la ). agak musykil tp brsyukur la stakat neh sbb masih dberi peluang utk lebih memajukan diri. syukur Ya Allah. !  :))





struggle utk next sem ye kawan kawan :))



No comments:

Post a Comment