Monday 9 May 2011

idola aku !

now is da time for me to tell u all about my idols. love them damn much !

okay, first is grup neh. shuke shangat lahh !


BACKSTREET BOYS ! gempak tuhh.. aku suke diorang neh sbb lagu lagu diorang semuanya memukau jiwa aku. tak terlalu sakit kpala bile dgr lagu diorang neh. bila je aku dgr lagu diorang, aku rasa tenang sesangat ! it made me calm and peace ! hehe. :) nie salah satu lagu diorang yg aku suke backstreet boys's song

and, satu lagi band yg sama mcm diorang kat atas tuh yg mmpunyai ciri yg sama jugak dgn diorang. nehh haaa..



WESTLIFE laa of course ! dari sekolah rendah lagi aku suke diorang neh. and dari sekolah rendah lg aku minat band neh. pernah masa skolah rendah dulu aku masuk koir nynyi lagu diorang neh. tajuk dia, ' if i let you go '. hehe. best sangat sangat !  
if i let you go <3

anddd.. satu lg dat is someone yang aku minat sgt sejak dari awal dia masuk rancangan realiti TV tuh..


AKIM AF7 ! nama penuh dia, AFIQ HAKIM BIN AHMAD. fanatik gila aku minat dia. time tuh aku skolah lg. ( form 5 ). smpai aku tulis nama dia dkt pembaris dgn buku buku aku, hehehe. handsome kan dia ? kalo boleh aku nak boyfren aku nnt smart mcm dia ! hehehe. i love you lah akim !  i promise akn jd fan u smpai bila bila pon. hehe. AKU JANJI !! :))

No comments:

Post a Comment