Wednesday 8 June 2011

impian dan angan angan !

first of all, ASSALAMUALAIKUM.


hehe. ermmm today kite nk ckp psl impian dan angan angan. and kalau cakap tentang prkara neh, msti everyone expect yg best2 je kan. so same la dgn aku. aku pon ade impian and angan angan jgak. memuncak gitu. tp tak tawula boleh trcapai or tak. ermmm. okaylah, lets start it.


first is about myself. the desire for my own self. utk mmuaskan hati aku sndr. 
aku tergila gilakan sgt kreta neh,










suzuki swift sport ! mengancam lahh ! nakkkk...




and then, aku nak ade properties sndr mcm neh :


sebuah rumah yg mmpunyai sbuah living room yg modern mcm neh. kelaaassss !


sbuah kamar tidur yg berkonsepkan modern interior design. sejuk mata memandang.


sebuah dining room yg mcm neh. hitam itu kan menawan. 


and sebuah kitchen mcm neh. selesa aku nk memasak. hehe


and sebuah bath room yg mcm neh. cantekkk !



and, rumahnye mestila mcm neh.


simple je kan ? tp menarik :)

itu la impian aku untuk mmpunyai smua harta2 neh. hehe 

No comments:

Post a Comment