Wednesday 8 June 2011

berbicara mengenai persahabatan :)

hmm entry yg neh plak psl sahabat. kawan kawan la mksdnye..



smua org pon tawu kawan tu ape kan.. and aku sure smua org ade kawan and smua org hargai kawan mereka.. same jugak dgn aku. kawan kawan lah tmpt aku mnumpahkan sgala perasaan aku yg kadang kadang tak brape stabil kann.. tp, kadang kadang ade gak rasa sakit hati dgn kawan kawan neh. biase la kan.. sdgkan lidah lg tergigit. hehe.


heee rindu la dkt kawan kawan !


kalau aku ade pape problem, bila lepak dgn diorang, boleh lupa masalah yg aku alami tuh. betapa hebatnye peranan seorang kawan.. and bayangkanlah kalo sorang kawan tu dah hebat, cuba kalo yg spend time dgn kite tu ramai lebih drpd sorang. mesti terus padam masalah tuh kan ? HAHA


sahabat, kadang kadang bila fikir blk, hidup takkan lengkap bila takde sahabat. aku amat mnghargai sahabat sbb aku ade ramai sgt sahabat. prsahabatan neh byk mngajar erti kematangan dan kasih sayang antara satu sama lain. terkadang terasa sayu bila fikirkan soal persahabatan. byk pngorbanan yg sahabat lakukan demi kebahagiaan sahabat mereka. 


kalau dah nama pon sahabat, ibarat adik bradik jugak. air yg dcincang takkan putus. itu bg aku la.. bg orang lain tu aku tak tawu lah. sbbnye, bila aku ade krisis dgn sahabat karib and tak ckp dgn diorang bberapa hari, tp lambat laun mesti akan brbaik smula. tak kira cpt atau lambat. mgkin jugak tu satu ujian Tuhan buat kami. tp, sjujurnye aku syg mereka. 


sahabat ni jugak mcm nyawa bg aku. memanglah tak patot brgantung pd mereka, sebaliknye kene indipendence. tp, pernah sekali tu, aku demam sbb sahabat aku tak de dgn aku. HAHA. kelakar kan ?? mcm ade chemistry yg kuat sgt je. hebat kan persahabatan neh. 


sampai bebile pon aku tak kan mudah lupakan kenangan pahit manis dgn kawan kawan yg lebih layak dgelar sahabat. bukan je teman waktu susah je, tp waktu senang. susah senang bersama laa. JADI, HARGAILAH PERSAHABATAN YANG ANDA ADA SELAGI SAHABAT SAHABAT ANDA MASIH DI DEPAN MATA ANDA.  sayang kamu sahabat. :)


" i will always treasure our relationship without counting the miles between us, the days we've been apart or the differences we share "


klil link neh lagu buat kamu sahabat :)

No comments:

Post a Comment